Duitsland... ?

alles over hondenschows

Duitsland... ?

Berichtdoor pawik » 11 Dec 2016, 13:54

Kan iemand mij vertellen of ik ook kan meedoen aan Nationale shows van ADRK in duitsland?
Moet ik mij daarvoor bij ADRK aalsuiten of hoe zit het? (het gaat hier om "schoonheids" keuringen/shows)

Alvast bedankt
Gebruikers-avatar
pawik
rotty pup
rotty pup

aantal honden: 1
naam hond(en): Tosca
ras: Rottweiler

Re: Duitsland... ?

Berichtdoor hapschaartje » 13 Dec 2016, 19:24

Om mee te doen aan regionale ADRK shows hoef je geen lid te zijn van de ADRK. Hoewel sommige kwatongen beweren dat je grotere kans maakt om te winnen als je wel lid bent.
Ik heb zelf met Ischa meegedaan aan een regionale ADRK show met IScha toen ze nog pup was en ze werd als 2e geplaatst, terwijlik geen ;lid was van de ADRK. Volgens mij is het dus onzin om te veronderstellen dat leden, of zelfs landgenoten eerder geplaatst zullen worden.
Veel succes op ADRK shows. Mijns inziens is het wel zo dat daar winnen een meerwaarde heeft boven winnen in Nederland of in België.
Gebruikers-avatar
hapschaartje
verslaafde rott
verslaafde rott

Berichtdoor pawik » 15 Dec 2016, 11:24

hapschaartje schreef:Om mee te doen aan regionale ADRK shows hoef je geen lid te zijn van de ADRK. Hoewel sommige kwatongen beweren dat je grotere kans maakt om te winnen als je wel lid bent.
Ik heb zelf met Ischa meegedaan aan een regionale ADRK show met IScha toen ze nog pup was en ze werd als 2e geplaatst, terwijlik geen ;lid was van de ADRK. Volgens mij is het dus onzin om te veronderstellen dat leden, of zelfs landgenoten eerder geplaatst zullen worden.
Veel succes op ADRK shows. Mijns inziens is het wel zo dat daar winnen een meerwaarde heeft boven winnen in Nederland of in België.

Bedankt, ik ben aan het denken om volgend jaar in augustus mee te doen aan "SCHWABENSIEGERSCHAU 2017 - 18.08.2017".

Weet jij een goede site waar ik alle "kleinere" duitse shows kan bekijken? Ik zie soms wel van die hele grote shows opduiken op doglle maar voor de rest niks.

Groetjes
Gebruikers-avatar
pawik
rotty pup
rotty pup

aantal honden: 1
naam hond(en): Tosca
ras: Rottweiler

Berichtdoor hapschaartje » 15 Dec 2016, 21:29

Misschien op de website van de ADRK?

Ik zou het niet echt weten.