Hondenschool omgeving Gent?

onderwerpen over hondenscholen

Hondenschool omgeving Gent?

Berichtdoor machteld_vdb » 14 Jan 2009, 21:43

Ik zou graag met Max (Berner) naar de hondenschool beginnen gaan, 't is nogal een moeilijke leerling (denk dat hij een beetje dom is ;-)) en heb zelf weinig discipline om geregeld met hem te "oefenen". Iemand ervaring of nog beter positieve ervaring met een hondenschool in Gent? Ik heb reeds twee keer een mail gestuurd naar Ponderoza in Merelbeke maar krijg nooit respons. Wat ik me afvraag is of het nog wel mogelijk is met hem naar school te gaan als absolute beginneling van een jaar oud. Het tweede dat ik me afvraag: het lidgeld wordt betaald, maar moet je dan per les ook nog eens iets betalen? Of zit dat inclusief??
machteld_vdb
verwende rott
verwende rott

aantal honden: 2
naam hond(en): Jasper en Max
ras: Labrador en Berner Sennen

Re: Hondenschool omgeving Gent?

Berichtdoor fanne » 14 Jan 2009, 22:59

eerst en vooral je hond iq niet dom je oefend gewoon te weinig zoals je zelf zegt :D
Ik kan een hondenschool aanraden in Merendree bij Nevele maar da's mss wat ver uit de richting.
Wij hebben onze teef Chipsy geadopteerd op 4-jarige leeftijd en zijn er dan ook mee naar school gegaan, die hond was volledig verpest en nu een zalig hondje.
Normaal betaal je uw lidgels en that's it
Afbeelding
fanne
verslaafde rott
verslaafde rott

aantal honden: 4
naam hond(en): Chipsy Tristan Centa Isack
ras: Rottieweiler

Berichtdoor machteld_vdb » 14 Jan 2009, 23:41

Mja da 's wel wat ver. Dat hij dom is dat was maar een grapje hé, hoewel het toch zeeeeeeeeer lang duurt eer hij iets door heeft ;) , maar ik heb dan ook een lab om mee te vergelijken...
machteld_vdb
verwende rott
verwende rott

aantal honden: 2
naam hond(en): Jasper en Max
ras: Labrador en Berner Sennen

Berichtdoor sleepingrotti » 15 Jan 2009, 16:12

Dag Machteld,

Je hond is eigenlijk nooit te oud om op de hondenschool te beginnen. Het hangt er alleen een beetje van af wat je verwacht van het beestje en van de school zelf. Waar ik ga (ging) met Fardo, krijgen ze liefst niet te veel "oudere" honden over de vloer.
Ik kan je een nieuwe school aanprijzen. De mensen van daar zitten bij me op cursus en het is niet zo ver van Gent, nl in Kalken.
Wat lidgeld betreft; de ene school vraagt jaarlijks lidgeld en dat is het dan, andere vragen lidgeld en een kleine bijdrage per les die je volgt. Raadpleeg de websites!
Dit is de nieuwe site van de school in Kalken:
http://www.happy-dogs.be

Veel succes.

grtz
A Rottweiler put pawprints on your heart!

Hoe komt mijn baasje nu aan de naam : SLEEPINGROTTI ?
Afbeelding
sleepingrotti
oude rott
oude rott

Terug naar Hondenschool