hondeschool---) hel voor baasjes....?

onderwerpen over hondenscholen

Re: hondeschool---) hel voor baasjes....?

Berichtdoor Rebecca » 06 Dec 2012, 13:16

Hallo Ivy
Dit onderwerp is wel van 2010, maar vermits het terug in de actieve onderwerpen stond, ben ik het toch gaan lezen.
Vond het eigenlijk wel grappig te lezen over jouw enthousiaste Rottweiler. Vooral, ik heb er thuis ook zo eentje. En nog wel van dezelfde fokker.
Ons Katootje (Jura), enthousiast gelijk tien. :-) Is de moeder van Nikki ook Cora?
Ik herinner mij zeer enthousiast begroet geweest te zijn door Cora en haar 2 dochters, Indien en Iris. Onze miss is hier idem, ik had het kunnen weten. :-)
Sommige hondenscholen schijnen te vergeten dat ze nog steeds met dieren en mensen werken, zucht!
Hoe gaat het nu met het enhousiasme?
Katoo is ondertussen 2,5 jaar en het begint al iets te temperen. Ze laat haar minder leiden door haar emoties als ze hond ziet, oef. Het zijn vooral de baasjes die dit ergerlijk vinden. Als er bezoek komt, dat is een ander pak mouwen. Ik kan wel mijn hond opvoeden, mijn bezoek luistert helaas niet als ik vraag haar te negeren als ze overmatig komt likken of als ze te enthousiast begroet.
Groetjes,
Rebecca
Rebecca
rotty pup
rotty pup

aantal honden: 1
naam hond(en): Katoo
ras: Rottweiler

Re: hondeschool---) hel voor baasjes....?

Berichtdoor Daveke1004 » 17 Aug 2013, 08:00

Ik denk dat met veel hondenschool is.

Ik ook met onze bruce als je daar aan komt wordt je al scheef bekeken. Maar goed ik kom voor men hond en mezelf en ik blijf gaan. zeggen ze iets dat me niet aan staat! dan is snel 1-1

Is natuurlijk terecht dan leren we daar uit!

Maar begin was wel moeilijk en nu beginnen ze al o'kijk daar moet je verder mee gaan! Ik zit nu in de A klasse en hij is 6maanden en hij luistert al beter dan de honden die in de B klasse zit.. (-:

Gewoon niet aantrekken! mijn hond vb als hij andere honden ziet ga perfect maar dat ze beginnen blaffen of grommen naar hen dan ga hij er op een gezonde manier op in! wat terecht is zou ik zeggen. maar als hij erop in gaat dan wil hij er maar enkel mee spelen dat is een rottie..

Succes en ik zou zeggen vooral niet opgeven.

Met vriendelijke groeten
Dave en Wendy
Afbeelding

Dit is onze Bruce
Daveke1004
rotty pup
rotty pup

aantal honden: 1
naam hond(en): Bruce
ras: Rottweler

Vorige

Terug naar Hondenschool