Overgang gehoorzaamheid van B naar C

programma's, ervaringen....

Re: Overgang gehoorzaamheid van B naar C

Berichtdoor woefie » 01 Dec 2008, 13:02

rottweilerke schreef:btw: echt prachtige foto van Aya, en nog nen dikke proficiat :thumbs:

Dank je wel!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
woefie
verslaafde rott
verslaafde rott

aantal honden: 5
naam hond(en): Chipie+Shana+Falko+Eaya+Jenka
ras: 3 Rottweilers+Duitse dog+kruising

Berichtdoor floris » 05 Mrt 2010, 01:04

proficiat nu op naar het brevet en dan wedstrijden spelen want de rottweilers kom je zeker niet veel tegen
floris
rotty pup
rotty pup

aantal honden: 2

Berichtdoor woefie » 05 Mrt 2010, 14:47

floris schreef:proficiat nu op naar het brevet en dan wedstrijden spelen want de rottweilers kom je zeker niet veel tegen

Neen, das waar. Rottweilers kom je niet veel tegen op een hondenschool. Ik ben gestopt met de hondenschool. Ik vindt het wel spijtig, want de volgende stap was haar brevet. Maar ik doe er haar absoluut geen plezier mee, want ze doet het niet graag. Aya houdt van afwisseling en op de hondenschool moet je telkens weer opnieuw dezelfde oefeningen doen. Ik ben nu een jaar of zo niet meer geweest en moest ik nu terug gaan, dan zou ze alles perfect doen, maar na 2 of 3 keer is het weer gedaan en is ze het beu. Dus ja, waarom zou ik dan nog verder doen hé. Ik ben al aan het denken geweest om misschien iets anders te doen met haar met veel meer afwisseling en waar ze plezier aan heeft, maar ik zou niet weten wat.
Och ja, een hondenschool is eigenlijk meer voor het baasje en niet voor de hond zeggen ze toch hé! En ze luistert prima, dus!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
woefie
verslaafde rott
verslaafde rott

aantal honden: 5
naam hond(en): Chipie+Shana+Falko+Eaya+Jenka
ras: 3 Rottweilers+Duitse dog+kruising

Vorige

Terug naar Gehoorzaamheid