Vrachtwagenongeval...

alst maar om te lachen is !

Vrachtwagenongeval...

Berichtdoor Tom » 11 Jan 2012, 23:03

Op een zomerse dag...

Een werfvrachtwagen, geladen met zand, is in aanraking gekomen met een voertuig.
Hierdoor is de laadklep losgekomen en is de lading zand bijna volledig achter de vrachtwagen op de openbare weg terechtgekomen.

De politie komt ter plaatse.

De agent gaat naar het eerste voertuig en ondervraagt de bestuurder.

De agent : "Mijnheer, wat is er gebeurd ?"
De bestuurder : "Ik kwam de weg opgereden en heb de vrachtwagen niet tijdig gezien, hij kon niet meer uitwijken en een botsing was onvermijdelijk"
De agent : "EN U REED ?"
De bestuurder : "50 km/u"

De agent vervolgt zijn ondervraging en gaat naar de bestuurder van de vrachtwagen.

De agent : "Mijnheer, wat is er gebeurd ?"
De bestuurder : "Ik was onderweg en plots komt een voertuig de weg opgevlogen, ik kon niet meer uitwijken en een botsing was onvermijdelijk"
De bestuurder : "50 km/u"

Ondertussen is een firma bezig met de lading zand op te kuisen, als ze plots merken dat onder de zandhoop een kleine sportwagen met open dak tevoorschijn komt. De jonge vrouw die erin zat, wordt bevrijd uit haar hachelijke positie en de agent vervolgt zijn ondervraging.

De agent : "Juffrouw, wat is er gebeurd ?"
De bestuurdster : "Ik rij achter de vrachtwagen, en voordat ik iets kon doen, zat ik bedolven onder een hoop zand, heel mijn auto en ik bedolven onder het zand"
De bestuurdster antwoordt nogal verontwaardigd : "JA, OOK VOL ZAND HE"
:D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tom
verslaafde rott
verslaafde rott

aantal honden: 2
naam hond(en): Eos en Max
ras: Rotties

Terug naar Humor