Voorstellen + reu Yndy

een rott die een nieuwe thuis zoekt

Voorstellen + reu Yndy

Berichtdoor Marcopolo » 10 Feb 2016, 01:04

hoi wij zijn Marc en Leen,en zijn al enkele jaren fier en verliefd op onze reu Yndy.
Nu heeft het lot beslist dat wij op zoek moeten naar een een zorgzame en liefdevolle nieuwe eigenaar voor onze Yndy. Ik kan u verzekeren dat dit niet over een nacht ijs is gegaan,en zelfs het schrijven van deze tekst niet eenvoudig is. Maar door gezondheidsredenen is een goede en verzorging niet meer haalbaar. Daarmee bedoel ik zijn wandelingen het dagelijkse spel....pffff. We willen en zullen nooit onze Yndy aan een asiel of fokker geven. Het moet iemand zijn die het ras kent,begrijpt en liefheeft.ook belangrijk is dat onze Yndy een binnenhuisdier is de momenten dat wij thuis zijn,dus een kooi is hij niet gewoon. Hij loopt in de tuin,speelt met de kat....het is een huisdier en geen waakhond.
Ik wil het hier even bij laten,je kan ons altijd via mail bereiken. Uiteraard beschikken wij over een massa foto's van pup tot nu. Maar dat is minder belangrijk,iedereen hier weet wat een rotti is.
Marc
Marcopolo
rotty pup
rotty pup

aantal honden: 1

Re: Voorstellen

Berichtdoor Lydia » 10 Feb 2016, 08:44

Beste,
Heb je ook meer info over je rottie, zoals bijvoorbeeld zijn leeftijd, heeft hij speciale voeding en/of verzorging nodig, ik lees dat hij met katten kan, kan hij ook met andere honden?
En natuurlijk helpen foto's altijd.

Misschien kan je ook eens contact opnemen met de beheerders van de facebook pagina 'Rottweiler ons ras', misschien kan je hem daar ook plaatsen.
Afbeelding
Lydia
moderator
moderator

aantal honden: 2
naam hond(en): Obi - Kyra
ras: 1 Rottweiler, 1 Labradors

Terug naar Herplaatsing