Tosca Hof van Hubos

plaatsje voor je overleden vrienden

Tosca Hof van Hubos

Berichtdoor Verrinia » 28 Okt 2016, 20:15

Lieve leden,

Ik ben jaren actief geweest hier, ten tijde dat mijn eerste 2 schatten er nog waren.
In de tijd dat Tosca erbij is gekomen en ook toen mijn lieve Zina er is bijgekomen.

Dinsdag hebben we met enorm veel pijn in het hart afscheid genomen van onze lieve Tosca.
Tijdens een operatie aan een breuk aan zijn poep, kwamen ze tot de vaststelling dat onze jongen vol abcessen zat van zijn prostaat tot zijn pancreas.

Omdat ik weet dat enkele leden hier zelf Hubos honden hebben en vele oude leden mee hebben gelezen in de verhalen dat Tosca is opgegroeid wou ik dit delen.
Hij is amper 8 geworden. Lieve jongen, je word gemist door ons allemaal en door ons Zina.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Verrinia
oude rott
oude rott

aantal honden: 2
naam hond(en): Tosca + Zina
ras: rottweiler

Re: Tosca Hof van Hubos

Berichtdoor hapschaartje » 29 Okt 2016, 02:03

Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal.
Afscheid nemen valt zo zwaar, doet zoveel pijn...
Toch is er ook troost, als je er klaar voor bent. Tosca heeft je heelveel mooie herinneringen gegeven en in elk van die herinneringen is en blijft hij altijd bij jullie.
Voor hem is het een zegen dat hij zijn zieke lijf heeft mogen achterlaten, dat hij zonder die last verder mag... niet meer gebonden aan plaats of tijd. Gewoon bij jullie.

Alser1 woordje is dat van toepassing isopeen rottweiler, dan is het liefde. En liefde is iets dat nooit voorbij gaat. Liefde is de enige eigenschap die eeuwig is,de eigenschap van God, Allah, het Universum...hoe je Hem of Haar ook noemen wilt.

Ik begrijp je verdriet, ik begrijp je pijn, ik begrijp de lege plek in je huis... maar er is geen lege plek in je hart en die zal er nooit zijn! Tosca is daar en zal je nooit verlaten.

Liefs voor jullie allemaal,
Henneke
Gebruikers-avatar
hapschaartje
verslaafde rott
verslaafde rott

Re: Tosca Hof van Hubos

Berichtdoor Lydia » 29 Okt 2016, 08:00

Heel veel sterkte, slaap zacht Tosca :(
Afbeelding
Lydia
moderator