Imke Hof Chao

plaatsje voor je overleden vrienden

Re: Imke Hof Chao

Berichtdoor Marieke_84 » 13 Aug 2011, 20:42

Jonas schreef:
Obi schreef:ik kan al raden uit welke hoek dit komt :roll: (wat baten kaars en bril?? en nog iets met nen uil derbij :mrgreen: )

Ik duim voor jullie dat jullie Gromm terug optimaal krijgen tegen de KS :thumbs: :thumbs:
Het zou zonde zijn dat een van de mooiste reuen van België (voor mij toch nog altijd!) onze eer niet zou kunnen verdedigen :thumbs:

En uit welke hoek zou dat dan wel komen?
Wie A zegt moet ook B zeggen(of zoiets)
Ik zelf heb daar toch nog niets over gehoord!

Is dat belangrijk dan, wie er wat gezegd/geroddeld heeft??
Het is al erg genoeg wat er gebeurd is en dat mensen daarover gaan roddelen als ze de feiten niet kennen.
Dat zijn vaak ook de mensen die een ander geen succes gunnen....
Gebruikers-avatar
Marieke_84
rotty puber
rotty puber

aantal honden: 3
naam hond(en): Dunia Spike Ashanti Spooky Blue Butz
ras: Rottweilers en een kruising

Berichtdoor Jonas » 13 Aug 2011, 21:08

Marieke_84 schreef:
Jonas schreef:
Obi schreef:ik kan al raden uit welke hoek dit komt :roll: (wat baten kaars en bril?? en nog iets met nen uil derbij :mrgreen: )

Ik duim voor jullie dat jullie Gromm terug optimaal krijgen tegen de KS :thumbs: :thumbs:
Het zou zonde zijn dat een van de mooiste reuen van België (voor mij toch nog altijd!) onze eer niet zou kunnen verdedigen :thumbs:

En uit welke hoek zou dat dan wel komen?
Wie A zegt moet ook B zeggen(of zoiets)
Ik zelf heb daar toch nog niets over gehoord!

Is dat belangrijk dan, wie er wat gezegd/geroddeld heeft??
Het is al erg genoeg wat er gebeurd is en dat mensen daarover gaan roddelen als ze de feiten niet kennen.
Dat zijn vaak ook de mensen die een ander geen succes gunnen....

insinuaties maken is al even erg als roddelen zelf.
Als er dan nog geroddeld is :mrgreen:
Ben ook wel benieuwd of u wel de feiten kent?
Of is dit een roddelforum?
Is inderdaad heel spijtig dat dit is gebeurd, maar vind het spijtig dat daarover insinuaties gemaakt worden, noch van één noch van ander, want dat veranderd inderdaad niets aan deze spijtige zaak!!
Jonas
rotty pup
rotty pup

aantal honden: 1

Berichtdoor Hof Chao » 14 Aug 2011, 01:30

dubbel tekst
Laatst gewijzigd door Hof Chao op 14 Aug 2011, 01:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
Eddy & Virpi

Afbeelding
Hof Chao
oude rott
oude rott

aantal honden: 6
ras: rottweilersss :-)

Berichtdoor Hof Chao » 14 Aug 2011, 01:31

@ jonas , ik heb de indruk dat je , je zelf aangesproken voeld of iemand van je vriendenkring ? , de feiten , deze zijn aan het begin van het item vermeld dacht ik alé zo zie ik het toch
Nu , wat is dat is en wat roddelen betreft , ohhhh , what ever , we nemen die er maar bij he , maar als je zelf telfoons krijgt van mensen die op een show waren in Berlijn , die deze zever hoorden ,tja dan moet het toch van ergens komen he en wij hebben ook zelf ook wel een vermoeden van waar die wind komt
Dat de personen in kwestie er gelukkig mee zijn ..........
Nu voor ons is dit een gesloten item , Imke komt niet meer terug :(
Nog eens wil ik elk één die zijn steun op één of andere manier in positieve manier betuigde , bedanken
Mvg
Eddy & Virpi

Afbeelding
Hof Chao
oude rott
oude rott

ras: rottweilersss :-)

Berichtdoor Jonas » 14 Aug 2011, 09:20

Virpi Nykänen schreef:@ jonas , ik heb de indruk dat je , je zelf aangesproken voeld of iemand van je vriendenkring ? , de feiten , deze zijn aan het begin van het item vermeld dacht ik alé zo zie ik het toch
Nu , wat is dat is en wat roddelen betreft , ohhhh , what ever , we nemen die er maar bij he , maar als je zelf telfoons krijgt van mensen die op een show waren in Berlijn , die deze zever hoorden ,tja dan moet het toch van ergens komen he en wij hebben ook zelf ook wel een vermoeden van waar die wind komt
Dat de personen in kwestie er gelukkig mee zijn ..........
Nu voor ons is dit een gesloten item , Imke komt niet meer terug :(
Nog eens wil ik elk één die zijn steun op één of andere manier in positieve manier betuigde , bedanken
Mvg

Voel mij helemaal niet aangesproken, denk ook niet kennissen of vrienden van mij(terug verkeerde indruk).
Maar iets op een forum werpen met enkel vermoedens is toch ook niet zo verschillend van insinuaties maken toch? :mrgreen:
als je werkelijk vermoedens hebt, dan zou je toch beter met die persoon uw probleem regelen in plaats van dit op een forum te werpen !
Jonas
rotty pup
rotty pup

Berichtdoor Fierro » 14 Aug 2011, 11:08

;)

Virpi.

Kun je niets tegen beginnen, die achterklap, laat het voor wat het is...hoge bomen vangen veel wind.
Zorg dat Gromm weer helemaal tip top in shape komt, en geef antwoord op alle achterklap op het veld.
Is nog steeds de beste remedie om elk die je het slechtste gunt, het zwijgen op te leggen.
Mocht je Gromm uit brengen op de KS...heel veel succes..en ga ervoor, hij mag er zeker wezen.!!

Peter.
Afbeelding
Amy von Alhambra HD-ED- BH-AD-ZTP-VGP1-Wesentest Multi V1 Vorderpfalz JugendSiegerin
1x Helper Seminar.
Boyke VT-BH-SCH3-VPG3-FH1-FH2-Wesentest-4x ProbeZTP-2x IFR Helper Seminar.
Gebruikers-avatar
Fierro
verslaafde rott
verslaafde rott

aantal honden: 2
naam hond(en): Amy Fierro
ras: Rottweilers

Berichtdoor rottweilerke » 16 Aug 2011, 14:00

*persoonlijke aanvallen en beledigingen verwijdert*
:offtopic:

laten we uit respect voor Imke en het verdriet van haar baasjes, dit topic proper houden aub
If my rottweiler doesn't like you, neither will I
Gebruikers-avatar
rottweilerke
verslaafde rott
verslaafde rott

aantal honden: 2
naam hond(en): Roxy en Hummer
ras: rottie en newfy

Berichtdoor Phoenix355 » 18 Aug 2011, 08:50

Veel sterkte! Als ik t las werd ik er niet goed van, voelde t in mijn hart!
Een goede trouwe hond verliezen, mag er niet aan denken.
Phoenix355
rotty pup
rotty pup

Berichtdoor Ester » 18 Aug 2011, 15:12

Virpi Nykänen schreef:Bedankt iedereen , wat gebeurt is , is gebeurt , we kunnen jammer genoeg de klok niet terug draaien ten onze eigen spijt
Maar bij deze laat ik weten dat de geruchten dat GROMM , fuckt up is , of totaal crazy totaal uit de lucht gegrepen zijn
Jammer wat mensen roddelen [boos]
Indien ik hem in optimale conditie krijg voor de KS zal hij present zijn ,met de hoop om beter te doen dan de V 6 van vorig jaar
Iemand moet de Belgische eer hoog houden ,echt zielig dat er zo veel zijn die net het omgekeerde wensen :oops:
Mvg
Eddy & Virpi

Ik hoop dat Gromm weer de 'oude' is en helemaal hersteld is van alles. Het wordt helaas erg warm op de clubsieger, dus we moeten allemaal goed op onze hondjes passen. Ik vind het altijd dood eng als het zo warm is.
Ester
rotty pup
rotty pup

Berichtdoor rottweilerke » 24 Aug 2011, 11:11

*gesloten op vraag van TS en uit respect voor Imke*
If my rottweiler doesn't like you, neither will I
Gebruikers-avatar
rottweilerke
verslaafde rott
verslaafde rott