Hallo van Phalco !

Nieuwe leden gelieve uzelf voor te stellen na de registratie!

Hallo van Phalco !

Berichtdoor trabbart » 10 Jan 2017, 12:02

Hallo allen,
na zes jaar zonder rottweiler toch besloten er nog eens eentje in huis te halen, een reu zoals ik altijd verkies, vooral mijn zoontje moest oud genoeg zijn zodat de hond rustig opgevoed word :) maar vooral de tegenslag van de laatste rottweiler was een harde pil om te verwerken. vandaar even een pauze.
onze pup is inmiddels zonder gezondheids of gedrags problemen 9 maand geworden , we zijn nieuwsgierig hoe hij er uiteindelijk zal gaan uitzien en liepen hierdoor tegen dit forum aan.
Dit is mijn derde rottweiler en het is de beste die ik ooit had . uitermate rustig, heel erg snel iets nieuw aan te leren , heel lief maar toch karakter. gehoorzaam tot en met . hij was heel erg snel en nu perfect zindelijk in huis. zijn vernielzucht beperkt zich tot wat gegraaf en snoeiwerk in de tuin. binnenshuis is hij (nog)nooit aan het verbouwen gegaan. een supperzalige hond. hij begint nu goed te waken maar maakt wel nog eens foutjes , staat dan te blaffen tegen een weerspiegeling in de ruit of een geluid uit de surround speakers.

zijn naam is Phalco van 't puntshofke.

hieronder een filmpje terwijl ik zand aan het scheppen was in de tuin,, no fear!

https://www.youtube.com/watch?v=wYNWmMYXl9M&feature=youtu.be
trabbart
rotty pup
rotty pup

aantal honden: 2

Re: Hallo van Phalco !

Berichtdoor Lydia » 11 Jan 2017, 08:07

:welkom:

Proficiat met jullie nieuwe vriend, het ziet er een schatje uit.
Laat maar vele verhalen en foto's komen 8-)
Afbeelding
Lydia
moderator
moderator

aantal honden: 2
naam hond(en): Obi - Kyra
ras: 1 Rottweiler, 1 Labradors

Terug naar Voorstellen