duimpjes aub

alle medische items, dierenarts, aandoeningen...

duimpjes aub

Berichtdoor Lydia » 21 Okt 2016, 19:05

net een afspraak gemaakt om Obi te laten steriliseren, nu vrijdag is een ideaal moment ----- omdat het ideaal is tussen haar loopsheden ----- omdat wij toch geen nestje met haar willen en het dan preventief is naar kanker toe ----- omdat ik dan thuis ben en er 200% voor haar kan zijn ----- omdat wij vier honden hebben waaronder 1 reu en ..... mag ik duimpjes vragen voor mijn lieve schat :)
Afbeelding
Lydia
moderator
moderator

aantal honden: 2
naam hond(en): Obi - Kyra
ras: 1 Rottweiler, 1 Labradors

Re: duimpjes aub

Berichtdoor Rottweiler-tiff » 23 Okt 2016, 18:29

is het al gebeurd en alles goed gegaan? :D
Rottweiler-tiff
rotty pup
rotty pup

Berichtdoor Lydia » 24 Okt 2016, 07:22

Neen, heb het nu wel ongelukkig op vrijdag geplaatst, maar het is nu komende vrijdag - 28/10 ;)
Afbeelding
Lydia
moderator
moderator

Berichtdoor Rottweiler-tiff » 24 Okt 2016, 18:11

aah ik dacht het al :D

Heel veel succes!!!
Rottweiler-tiff
rotty pup
rotty pup

Berichtdoor Lydia » 29 Okt 2016, 08:19

Gisteren was dus de operatie ;)

Om 9u waren we bij de dierenkliniek en kreeg ze haar eerste spuitje, al snel werd ze loom en mochten we door naar de operatiekamer. Na haar mee op de tafel gezet te hebben en ze in mijn armen in slaap gevallen was, moesten we vertrekken.

Om 14u mocht ik eens bellen en alles was heel goed verlopen, ze was al een beetje wakker.

Om 16u mocht ik haar gaan ophalen, ocharme de schat, zo zielig. Ze wou niet uit die kennel komen, maar als ik haar riep kwam ze toch stilletjes, we hebben haar dan een pet shirt aangetrokken en met moeite in de auto, ben bij haar achter in de auto gaan zitten en mijn schoondochter naar huis laten rijden.

Thuis was het met alle moeite om haar binnen te krijgen en eens binnen ging ze vlot in de mand liggen. Onze oudjes kwamen eens kijken, maar lieten haar met rust. Dat was even minder als haar maatje Thor erbij gelaten werd, uitbundig zoals hij is, werd hij snel kordaat op zijn plaats gezet door Obi - mijn schoondochter had in de namiddag al 3 uur met hem gaan wandelen en is dan terug vertrokken met hem om Obi haar rust te gunnen - ben mijn schoondochter dankbaar voor de hulp :thumbs:

Tot een uur of 1 deze nacht is ze rustig in haar mand blijven liggen, ik in de zetel bij haar en een half uurtje later is ze buiten een plasje gaan doen. Een uurtje later wou ze dan naar de kamer om te gaan slapen in haar mand en ze heeft goed geslapen.
Deze morgen werd ik met de nodige knuffels en likjes gewekt door mijn lieve schat, iets minder uitbundig als anders, maar toch :)

Ze heeft net goed gegeten, plasje en kakje buiten gaan doen en nu ligt ze terug rustig in haar mand - Thor heeft haar gisteren goed begrepen, staat wel regelmatig bij haar om te spelen, maar druipt dan af omdat Obi gewoon blijft liggen - ook hij ligt nu rustig in zijn mand.
Afbeelding
Lydia
moderator
moderator

Berichtdoor pawik » 30 Okt 2016, 07:58

SUper dat alles goed verlopen is !!! :thumbs:
Gebruikers-avatar
pawik
rotty pup
rotty pup

aantal honden: 1
naam hond(en): Tosca
ras: Rottweiler

Berichtdoor Rottweiler-tiff » 02 Nov 2016, 10:50

super :D!!!

Hier waren ze ook heel sloom na de castratie dan wel :D...
maar is toch niet leuk om ze zo te zien :(
Rottweiler-tiff
rotty pup
rotty pup

Berichtdoor Lydia » 03 Nov 2016, 08:20

Van rust is geen sprake meer, wat een zotte mus al twee dagen, ni te doen :lol:
Afbeelding
Lydia
moderator
moderator